सामाजिक लिगं अर्थात जेण्डर भन्नाले कुनै समुह वा समुदायभित्र महिला तथा पुरुषको पारम्परिक सामाजिक भुमिका र जिम्मवारी भन्ने बुझिन्छ। उदाहरणका लागि," लोग्नमानिसहरु कमाउन(आयआर्जक)व्यक्तिहरु हुन्" र "स्वास्नीमानिसहरु बालबच्चाका स्याहार गर्ने व्यक्ति हुन" भन्ने भनाइहरुले पुरुष र महिलाका कथित सामाजिक भुमिका र जिम्मवारी बुझाउछ। लैगिक भुमिकाहरु समाजले सिर्जना गरेका हुन। यी भमिकाहरुसास्कृतिक रुपमा एक बंशबाट अर्को बंश ले सिक्दै जान्छ । सामाजिक लिगं भनेका विद्यालय वा परिवारको अवधारणा हो। यो अवधारणाबाट हेर्दा महिला तथा पुरुष दुबैका निम्ति समता तथा समानता प्राप्त गर्न सामाजिक लिगं संग गासिएका कुनै पनि विचार, वानी वा व्यहारा परिवर्तन गर्न सकिन्छ। अर्को शव्दमा भन्नुपर्दा हामीले "महिलाहरु बाल बच्चाहरुको स्याहार गर्ने व्यक्ति हुन " भन्न लैगिक भुमिकाबाट गरी "महिलाहरु आयआर्जक हुन" भन्ने बनाउन सक्छौ । "पुरुष मात्र आय आर्जक हुन" भन्नेलाइ "पुरुष बालबच्चाका स्याहार कर्ताहुन" अथवा "पुरुष तथा महिलादुबैआय आर्जक र बालबच्चाका स्याहारकर्ताहरु हुन" भनाउन सक्छौ ।
#UNESCO #RIGHTS #WOMENRIGHTS #GENDEREQUALITY
|
Publisher:
UNESCO
,
(2005
) |
Type / Script:
Publication
in Nepali - नेपाली
|
Keywords:
GENDER EQUALITY, GENDER MONITORING, GENDER SUPPORT, GENDER RESPONSIVE, GENDER EQUITY, EMPOWERMENT, GENDER BASED, EDUCATION OPPORTUNISTS, GENDER EDUCATION, GENDER ISSUES, GENDER POLICY
|
Thematic Group: UNESCO
:
Educational, Scientific and Cultural
|
Thesaurus:
11.04.00
- Non-Formal Education
|
Reference Link:
|
|
|
** This document has been:
1233
times viewed
14
times downloaded. Feeder:
BIRKHA DHAMI
, Editor:
PRAFFUL SHRESTHA
, Auditor:
View Document History
|
|
|
|